Klachtenregeling

Wij willen er in onze praktijk voor zorgen dat jullie je veilig en op je gemak voelen in deze bijzondere fase van jullie leven. We zullen te allen tijde bekijken hoe we het beste onze zorg kunnen geven aan jou en je kindje. We hopen dan ook dat jullie tevreden zijn over onze zorg. Toch kan het voorkomen dat dit niet het geval is.

Daarom geldt: heb je vragen, twijfels of ben je ergens ontevreden over? Bespreek dit met ons. We nemen dan rustig de tijd om dit te bespreken en te kijken hoe we dit samen kunnen oplossen.

Wanneer het niet lukt om er samen met ons uit te komen, of je wilt hulp bij het indienen van een klacht, neem dan contact op met de klachtenfunctionaris van het CBKZ (Centraal Bureau Klachtenmanagement in de Zorg). Hij of zij is onpartijdig, werkt onafhankelijk en helpt je graag verder met ondersteuning en advies. Ook bemiddelt de klachtenfunctionaris bij het vinden van een oplossing. Alles wat je de klachtenfunctionaris vertelt, is vertrouwelijk. 

De klachtenfunctionaris is van maandag tot en met vrijdag (van 09:00 tot 12:00 uur en van 13:00 tot 16:30 uur) telefonisch te bereiken op het nummer 088-0245123. Je kunt ook een mail sturen naar klachtverloskunde@cbkz.nl 

Bij spoed